1. CALENDARI ESCOLAR CURS 2016-17
La informació sobre el calendari, l’horari lectiu, els
períodes de vacances, dies festius i de lliure disposició la trobareu a
l’agenda escolar.
2. Benvinguda a les famílies noves.
Volem donar la
benvinguda a totes les famílies que han dipositat la seva confiança en
l’escola, compartint el nostre projecte educatiu, aquestes són les de l’alumnat
de P3 i les de l’alumnat nou d’altres
nivells.
3. HORARI DE VISITES
TUTORIES: dimarts
d’1 a 2 del migdia. P3C, dimarts a 2/4 d’1 del migdia
Les entrevistes amb els/les mestres s'han de concertar
mitjançant una nota a l'agenda dels vostres fills/es.
Si voleu entrevista amb algun/a especialista en concret
us podeu posar en contacte mitjançant l’agenda o telefònicament.
En el cas d'incompatibilitat d'horaris poseu-vos en contacte amb els/les
mestres per tal de trobar l'hora que vagi bé.
Quan truqueu a l’escola us atendran la Sra. Lourdes Francàs
(conserge) o la Sra. Raquel Cánovas (administrativa).
Recordeu que l’equip directiu està a la vostra disposició per a tots els
dubtes o propostes, tant d’aspectes generals com pedagògics d’escola.
DIRECCIÓ
|
Roser Bassedas
|
dimarts de 9 a
10 del matí
dimecres a les 4 de la tarda
divendres a 2/4 de 4de la tarda
|
CAP D’ESTUDIS
|
Carme Robla
|
dimecres de 15 a
16:30h
|
SECRETARI
|
Josep Lluís Favà
|
dilluns de 9 a
10 del mati
divendres a 2/4 de 4 de la tarda
|
4- MATERIAL DE
CLASSE I SORTIDES
L’aportació per
alumne/a per material i sortides del curs actual serà de 127€.
En el cas que un/a alumne/a, un cop abonat l'import
final, no pugui anar de colònies se li retornarà el 60% de l'import total,
independentment del que s'hagi donat de paga i senyal.
5. ESPAI DE MIGDIA (gestionat pel Consell Escolar)
Durant l’espai de migdia, que inclou esbarjo, menjador i tallers,
cada grup-classe té un/a monitor/a-tutor/a que acompanya els i les alumnes
durant tot el migdia, tant al pati com al menjador, dinamitza les estones
d’esbarjo, intervé en la resolució de conflictes, vetlla per l’adquisició de
bons hàbits en el menjador i porta a la practica tots els acords que es prenen
a les reunions mensuals amb el coordinador de monitors i l’equip directiu.
Els tallers de parvulari i d’educació primària van començar
el dilluns, 19 de setembre.
El dossier detallant els objectius i activitats de cada
taller es publicarà a circulars .
A l’espai de
migdia l’alumnat de primària pot utilitzar la biblioteca d’escola.
6. DATES D'ENTREGA D'INFORMES
E. INFANTIL
|
Segona
setmana de febrer i última setmana de curs
|
PRIMÀRIA
|
El 22 de desembre, 17 de març i 21de
juny.
( L’informe del 2n trimestre s’avança
per tal d’equilibrar el nombre de setmanes dels trimestres ).
|
Els informes de primària es lliuraran en mà a l’alumnat.
Al llarg del curs rebreu informes de l’espai de migdia, fets pels monitors
i les monitores responsables. Els pares i mares de P4 i P5 en rebreu dos, un al
final de febrer i l’altre al final de curs. Els pares i mares de primària en
rebreu tres, el del primer trimestre serà informe dels monitors/es i els del
segon i tercer trimestre de monitors/es i talleristes. Els i les alumnes de P3
tenen una agenda d’informació diària de pati i menjador.
L’equip directiu