dilluns, 3 d’octubre del 2016

INICI DEL CURS 2016-17




1. CALENDARI ESCOLAR CURS 2016-17
 La informació sobre el calendari, l’horari lectiu, els períodes de vacances, dies festius i de lliure disposició la trobareu a l’agenda escolar.

2. Benvinguda a les famílies noves.
Volem donar la benvinguda a totes les famílies que han dipositat la seva confiança en l’escola, compartint el nostre projecte educatiu, aquestes són les de l’alumnat de P3 i  les de l’alumnat nou d’altres nivells.
 
3. HORARI DE VISITES

TUTORIES: dimarts d’1 a 2 del migdia. P3C, dimarts a 2/4 d’1 del migdia

Les entrevistes amb els/les mestres s'han de concertar mitjançant una nota a l'agenda dels vostres fills/es.
Si voleu entrevista amb algun/a especialista en concret us podeu posar en contacte mitjançant l’agenda o telefònicament.
En el cas d'incompatibilitat d'horaris poseu-vos en contacte amb els/les mestres per tal de trobar l'hora que vagi bé.
Quan truqueu a l’escola us atendran la Sra. Lourdes Francàs (conserge) o la Sra. Raquel Cánovas (administrativa).
Recordeu que l’equip directiu està a la vostra disposició per a tots els dubtes o propostes, tant d’aspectes generals com pedagògics d’escola.

 DIRECCIÓ                              
Roser Bassedas
dimarts de 9 a 10 del matí
dimecres a les 4 de la tarda
divendres a 2/4 de 4de la tarda
CAP D’ESTUDIS
Carme Robla
dimecres de 15 a 16:30h
SECRETARI     
Josep Lluís Favà     
dilluns de 9 a 10 del mati
divendres a 2/4 de  4 de la tarda

4- MATERIAL DE CLASSE I  SORTIDES
L’aportació per alumne/a per material i sortides del curs actual serà de 127€.
En el cas que un/a alumne/a, un cop abonat l'import final, no pugui anar de colònies se li retornarà el 60% de l'import total, independentment del que s'hagi donat de paga i senyal.

5. ESPAI DE MIGDIA (gestionat pel Consell Escolar)
Durant l’espai de migdia, que inclou esbarjo, menjador i tallers, cada grup-classe té un/a monitor/a-tutor/a que acompanya els i les alumnes durant tot el migdia, tant al pati com al menjador, dinamitza les estones d’esbarjo, intervé en la resolució de conflictes, vetlla per l’adquisició de bons hàbits en el menjador i porta a la practica tots els acords que es prenen a les reunions mensuals amb el coordinador de monitors i l’equip directiu. 
Els tallers de parvulari i d’educació primària van començar el dilluns, 19 de setembre.
El dossier detallant els objectius i activitats de cada taller es publicarà a circulars .
A l’espai de migdia l’alumnat de primària pot utilitzar la biblioteca d’escola.


6. DATES D'ENTREGA D'INFORMES

E. INFANTIL
 Segona setmana de febrer  i  última setmana de curs
PRIMÀRIA
El 22 de desembre, 17 de març i 21de juny.
( L’informe del 2n trimestre s’avança per tal d’equilibrar el nombre de setmanes dels trimestres ).

Els informes de primària es lliuraran en mà a l’alumnat.

Al llarg del curs rebreu informes de l’espai de migdia, fets pels monitors i les monitores responsables. Els pares i mares de P4 i P5 en rebreu dos, un al final de febrer i l’altre al final de curs. Els pares i mares de primària en rebreu tres, el del primer trimestre serà informe dels monitors/es i els del segon i tercer trimestre de monitors/es i talleristes. Els i les alumnes de P3 tenen una agenda d’informació diària de pati i menjador.

L’equip directiu